سفارش تبلیغ
صبا ویژن

alfablog

صفحه خانگی پارسی یار درباره

بازار ارز و رشد بورس چگونه بود؟

    نظر

بازار ارز

علی صالح آبادی هم پیش از این، بازار ارز از افزایش اختیارات بانک مرکزی خبر داده بود. او در حاشیه جلسه هیئت دولت عنوان کرد که اختیارات ویژه ارزی به بانک مرکزی داده میشود. اما عده ای از معامله گان به مصوبه جدید سران قوا اشاره می کردند که در آن اختیارات ویژه ای به بانک مرکزی داده شده است. سنا در اصل سایتی است که بانک مرکزی در راستای ارائه میانگین قیمت دلار در صرافی ها به راه انداخته است. منابع آگاه اعلام کردند که سران قوا در جلسهای که اخیرا داشتهاند، به بانک مرکزی مجوز دادند تا بهطور نامحدود در بازار مداخله کند. نظاممیخکوب سخت: یکی از سیستمهای ارزی به شمار میروند، سیستمی که عمدتا چارچوب بسیار محدود کنندهای برای سیاستگذار پولی به همراه دارد. ارز ابزار اصلی وشناخته شده دادوستدها در جهان امروز به شمار میرود. و دلار تهران به چندین بخش من جمله سبزه میدان، پاساژافشار و خیابان منوچهری دسته بندی می شود.

مخبر دلار

برای سیاستگذار است. مخبر دلار این دسته از نظامهای ارزی شامل سه نظام پذیرش واحد پول خارجی،تشکیل کمیته ارزی و اتحادیه پولی است . در ادامه برخی از این نظامها را بررسی میکنیم. در این بین هم ممکن است برخی شایعات هم روی قیمت دلار در مکان های مختلف اثر بگذارد. برای تحلیل دلار حتما باید تحلیلگر حرفه ای باشید تا بتوانید این کار را انجام دهید وگرنه با اتفاقات پیش بینی نشده ای مواجه می شوید که امکان دارد سرمایه خود را از دست بدهید و ضرر جبران ناپذیری به شما وارد شود. میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمانهای بینالمللی وین با اشاره به آغاز نشست روز دوشنبه شورای حکام آژانس بینالمللی انرژی اتمی، پیش بینی کرد که آژانس مذاکرات دشواری در پیش داشته باشد. پیش بینی اولیانوف باعث شده بازیگران ارزی تصور کنند افزایش تنش ها می تواند مسیر رسیدن به توافق هسته ای را سخت کند و این امر زمینه ساز تقاضای احتیاطی در بازار دلار شود و بازار دلار در حالت آماده باش به سر ببرد .

پالایش یکم

اخبار استانها - پالایشگاه یکم حامد آرمان فر در حاشیه آیین افتتاح ایستگاه سنجش آلایندههای هوای محیطی و هواشناسی جنوب تهران در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در ری، اظهار داشت: ایستگاه سنجش آلایندههای هوای محیطی جنوب تهران (منطقه باقرشهر) در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی شرکت پالایش نفت تهران در شهرداری باقرشهر افتتاح شد. شاکر خفایی روز جمعه به خبرنگاران اظهار داشت: شایعاتی که در خصوص اخراج 700 نفر از کارکنان پالایشگاه تهران منتشر شده است صحت ندارد و این فقط شرکت پیمانکاری “اویکو” بخش کمی از نیروهایش را تعدیل کرده است. همچنین با جابجایی 162میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 7,230ریال آغاز خواهد کرد. همچنین قیمت سهام اغلب نمادهای فولادی بازار نیز افزایش یافت. اکوایران: در معاملات امروز قیمت سهام اغلب نمادهای پالایشی رشد کرده و این گروه سبزترین گروه بازار سهام است. خبرگزاری آریا - رئیس اداره بازاریابی و فروش شرکت پالایش نفت تهران با تشریح دستاوردهای شرکت پالایش نفت تهران در زمینه بازاریابی و فروش گفت: این واحد بهطور مستمر بیش از 10 نوع محصول ویژه عرضه کرده است تا افزون بر تأمین خوراک پایدار کارخانههای پاییندستی و رفع بخشی از نیاز صنایع داخلی در مسیر ایجاد مزیتهای رقابتی و سودآوری گامی مؤثر بردارد.به گزارش شانا به نقل از شرکت پالایش نفت تهران، حمید عامریان با اشاره به عملکرد این مجموعه تصریح کرد: در پالایشگاه تهران افزون بر تأکید در تولید محصولات باکیفیت، بهمنظور گسترش سبد محصولات و توسعه بازار اقدامهای مناسبی انجام شده است تا سهم شرکت پالایش نفت تهران در بازار این فرآوردهها افزایش یابد.

بورس

 

وی با بیان اینکه شرکت پیمانکاری اویکو به عنوان تامین کننده نیروهای تعمیرات اساسی پالایشگاه تهران با قرارداد حدوداً 30 روزه است، افزود: این شرکت با توجه به کاهش دستورکارهای تعمیرات اساسی و کاهش کار ارجاعی، با 35 نفر از نیروهای روزمزد خود که بخش کوچکی از نیروهای محترم روزمزد شاغل در آورهال طرف قرارداد اویکو هستند، طی 2 روز (روزهای دوازدهم و سیزدهم تعمیرات اساسی) مطابق توافق و کاهش کار، تسویه حساب کرده است. بورس مدیر عامل شرکت پالایش نفت تهران، مهارت در کار تیمی، تعامل خلاقانه، هماهنگی و همکاری مناسب را رمز موفقیت تیم امداد و نجات و آتش نشانی در مهار آتش توصیف کرد. وی با اشاره به پایان عملیات مهار و خاموش کردن آتش در شامگاه پنجشنبه (13 خردادماه) گفت: به لطف خداوند و تلاش بیوقفه و ایثارگرانه نیروهای امداد و نجات و آتشنشانی، اطفای حریق در کمتر از 26 ساعت انجام و تولید در پالایشگاه ساعاتی پیش ازسرگرفته شد.

رشد بورس

راه متفاوت رنو در ایران تولید پژو جدید در یک شهرستان قانون حمایت از مصرفکنندگان خودرو اجرایی میشود احتمال همکاریهای جدید ایران و آلمان در صنعت خودرو بلاتکلیفی پلتفرم ملی با عقد قراردادهای خارجی انتخاب شرکای خودرویی با ابتکار عمل تولید سالانه سه میلیون خودرو آرمانی نیست سال آینده سال تحول در صنعت خودرو است انعقاد دو قرار داد جدید رنو با ایران خودرو و سایپا تلاش فولکسواگن برای تولید خودروهای دیزلی در ایران آمادگی صنعت قطعه برای تولید قوای محرکه تولید خودروهای وارداتی منطبق با استانداردهای ایران بازار بزرگ خودرو ایران در 13 سال گذشته کارنامه تولید خودرو در 10 ماهه نخست امسال به روایت نمودار قرارداد پژو کیفیت و ایمنی خودروهای ایرانی را افزایش میدهد صنعت خودرو نیازمند انقلاب ساختاری است خودروسازان کرهای با حمایت دولت سئول وارد بازار ایران میشوند ایران تنها کشور تولید کننده خودروهای با کیفیت در منطقه رشد بورس است واحد تولید و مونتاژ خودرو در گنبدکاووس آغاز به کار کرد خط تولید موتور وانت آریسان در شرکت ایدم افتتاح شد ایرلند دنبال روابط تجاری با ایران است صف خودروهای داخلی با پلاک 95 سفرای کره جنوبی و الجزایر در سایپا تبدیل ایران به پایگاه صادرات محصولات تولیدی مذاکرات شرکت روسی برای ایجاد کارخانه مونتاژ خودرو در ایران اروپاییها بازار ایران را تغییر میدهند تجهیز خودروهای سواری به موتورهای دیزلی اتریشی فیات و همه زیر مجموعه هایش رئیس انجمن جهانی خودروسازان به ایران میآید افزایش نرخ سود بانکی خودروهای مازاد تسهیلات 25 میلیونی تولید خودرو از 782 هزار دستگاه گذشت نوسان در تولید سواریهای دوگانهسوز پیشرفت و ارتقاء صنعت کشور در گرو تعامل سازنده با شرکت های صاحب نام است غرامت 427 میلیون یورویی پژو به گروه صنعتی ایران خودرو جزئیات جدید از تولید فیات در ایران تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده "خساپا" دو روش جدید برای تأمین مالی خودروسازها چهره اجتماعی خودرو باید تغییر کند دفاع مشروط عضو کمیسیون صنایع از قرارداد جدید پژو صنعت خودرو در جهان قرارداد با پژو برد- برد است دو شرط رئیس جمهور برای ایجاد قطب سوم صنعت خودرو همکاریهای ایران و اتریش در صنعت خودروسازی گسترش می یابد امضای قرارداد ساخت گیربکس میان بخش خصوصی ایران و اتریش استقبال گسترده خودروسازان برتر از همایش بین المللی صنعت خودرو ایران روزگار خودروسازان بهاری میشود؟