سفارش تبلیغ
صبا ویژن

alfablog

صفحه خانگی پارسی یار درباره

سئو سایت فروشگاهی

    نظر

سئو سایت فروشگاهی

کامل ترین چک لیست سئو سایت فروشگاهی به همراه استراتژی خاص و متنوع ، سئو سایت فروشگاهی کار اسانی نیست باید طبق استراتژی خاص پیش رفت و تمام در ادامه همراه پایامارکتینگ باشید.

خرید شلوار کوهنوردی زمستانی با تخفیف ویژه و ارسال رایگان، بهترین شلوار برای کوهنوردی در زمستان که با قیمت مناسب می توانید خریداری کنید. پس اضافه کردن بخش محصولات مرتبط (یا بخش مشتریان دیگر این محصولات را نیز خریداری کردند) به صفحه محصولات وبسایتتان بسیار توصیه میشود. اگر چنین نیست، ارتباط برقرار کنید و درخواست اضافه شدن کنید. نشانه گذاری سایت یا Site Data Markup یک کد ساده است که شما به صفحات مشخصی از سایت تان اضافه می کنید. 3. با سئو کردن سایت فروشگاهی تان تنها در معرض دید آن مخاطبانی قرار بگیرید که علاقمند به محصولات و خدمات شما هستند و به آنها نیاز دارند. رعایت راهبردهای سئو سایت فروشگاهی باعث میشود که سایت شما در صدر نتایج گوگل قرار بگیرد. یک تفاوت عمده ای که این دو دسته با هم دارند در سئو کلمات کلیدی آنهاست. ساده تر بگوییم: ساختار سایت خود را به گونه ای بچینید که کاربران با کمترین کلیک ممکن بتوانند به چیزی که می خواهند دسترسی داشته باشند. کلیدواژه های طولانی یا اصطلاحا Long-Tail شاید ترافیک چندانی را روانه ی سایت شما نکنند اما نرخ تبدیل بالاتری دارند چرا که دقیقا متناسب با نیاز مشتری است و وقتی مشتریان این کلیدواژه ها را جستجو می کنند وبسایت هایی که نیاز آن ها را پوشش می دهند راحت تر می توانند این دست از مشتریان را جذب کنند.

ساختار سایت باید به گونه ای باشد که کاربران بتوانند به راحتی به هر چیزی که می خواهند دست پیدا کنند. این کلیدواژه ها را در عنوان، متا و متن محصولات خود به کار ببرید و به کلماتی فکر کنید که ممکن است کاربران شما به آن نیاز داشته باشند و آن را جستجو کنند. سئو برای سایت های فروشگاهی با سئو کسب و کارهای B2B تفاوت دارد و باید راه های جدید و استراتژی های جدیدتری داشته باشید تا بتوانید در مدت زمان کمتری محصولات خود را به فروش برسانید و از رقبا جلو بیفتید. ما به شما چند روش برای قدرتمندتر کردن و سرعت بخشیدن به سئو سایت فروشگاهی یاد خواهیم داد تا هدفمندتر جلو بروید و نتایج بهتری کسب کنید. مراعات اصول سئو در طراحی فروشگاه اینترنتی سبب میشود تا مشتریان محصولات فروشگاه شما را با سرعت پیدا کنند. مثلا دو گوشی موبایل مشابه که تنها در اندازه و ابعاد با هم متفاوت هستند. بنابراین 3 نسخه متفاوت از صفحهی مورد نظر ایجاد میشود.

هزینه سئو سایت فروشگاهی

اما سئو فروشگاهی اینترنتی کمی متفاوت تر از سایر سایت هاست و باید به آن دقت بیشتری داشت. در سئو سایت فروشگاهی انتخاب کلمه کلیدی درست کمی سخت تر از سایت های آموزشی و مقاله ای است. مرحله سوم چیدن فهرست صفحات جهت سهولت یافتن کلمه مورد نظر کاربر است. نکته: برای تعیین میزان سختی کلمه کافیست وارد ابزار SEMrush شده و کلمه کلیدی مورد نظر خودتان را در Keyword Overview تایپ نمایید. 5? حتما از بخش وبلاگ سایت استفاده کنید متاسفانه در سایت های فروشگاهی بدلیل اینکه ممکن است از یک دسته بندی چندین محصول وجود داشته باشد و کلمه کلیدی هر کدام از این دسته بندی ها برابر با همان اسم محصول باشد بخاطر همین ممکن است که کلمات کلیدی مشکل تداخل داشته باشند و بصورت تکراری مورد استفاده قرار گیرند. و اگر آدرس های سایت شما طولانی شود، گوگل در تشخیص کلمه کلیدی اصلی صفحه سایتتان دچار مشکل می شود. URL هایتان را کوتاه و بهینه شده، انتخاب نمایید و از کلمات کلیدی در آنها حتماً استفاده نمایید.

سئو فروشگاهی

سرعت سایت یکی از معدود سیگنال هایی هست که گوگل علنا از آن به عنوان بخشی از الگوریتم خود استفاده می کند. تکنیک سئو محلی، با کمک الگوریتم کبوتر، امروزه به کمک کسب و کارهای اینترنتی مختلف آمده است و به خصوص به رشد فروشگاههای کوچک کمک شایانی میکند. با بررسی وبسایت های فروشگاهی موفق به این نتیجه خواهید رسید که برای کسب موفقیت در افزایش مشتری لازم است که برای تمام محصولات خود توضیحاتی را به مشتری ارائه دهید. با انتخاب تصاویر باکیفیت و واضح و همچنین کم حجم باعث می شوید کاربران هنگام جستجوی خدمات به راحتی سایت شما را پیدا کرده و از این رو محصولات شما به راحتی در دسترس آنها قرار بگیرد. مرحله چهارم جهت خدمات سئو سایت فروشگاهی، ایجاد صفحه وبلاگ برای قرار دادن مطالب تولید شده جهت جلوگیری از ترافیک میباشد. برای مثال کلید واژه ی «خرید شلوار کوهنوردی زمستانی» شاید ترافیک زیادی نسبت به «خرید شلوار» نداشته باشد اما تبدیل کردن این مشتری بسیار راحت تر است. سعی کنید کلیدواژه های Long-Tail را در عنوان و متا به کار ببرید و تا جایی که می توانید آن ها را جذاب تر بنویسید تا کاربران ترغیب شوند و روی آن کلیک کنند.

منبع: پایامارکتینگ