سفارش تبلیغ
صبا ویژن

alfablog

صفحه خانگی پارسی یار درباره

سئو سایت وردپرس

    نظر

سئو سایت وردپرس

آموزش سئو سایت وردپرسی به همراه تکینک های خاص سئو و ترفند های روز سئو برای کسب بهترین رتبه در نتایج گوگل !سئو سایت وردپرسی راحت و نسبت به بقیه cms ها ارزان تر می باشد.


برای معرفی کردن یک برگه به عنوان نسخه اصلی و متعارف (شناخته شده) باید تگ کنونیکال Canonical یعنی آدرس همین پست اصلی را به نسخه های فرعی آن اضافه کنیم تا موتور جستجو بتواند نسخه اصلی را از فرعی شناسایی کند. یواست سئو به طور خودکار داده های ساختاری مناسب را اضافه می کند و گزینه هایی را برای شما ارائه می دهد تا سایت خود را با داده های ساختار یافته اضافی غنی کنید. برای مثال الان با قیمت بالای دلار دیگر تبلیغات گوگل یا همان گوگل ادورز به صرفه نیست و اکثر صاحبان وب سایت به فکر سئو اصولی سایت خود افتاده اند.از طرفی تکنیک های سئو دائما در حال تغییر و ارتقا هستند، به همین دلیل میتوانید به آسانی سایت خود را مطابق با آن ها سئو کنید و از رقیبان خود که سایت خود را با این اصول بروز نمیکنند پیشی بگیرید. می توان گفت اگر بحث سئو سایت به میان بیاید وردپرس حرف اول را می زند و از بنیان ، قوانین و اصول سئو را رعایت می کند این خود به تنهایی برتری این CMS را نشان می دهد. همچنین ابزارهایی را دراختیارشما قرار می دهد تا محتوای خود را برای سئو و خوانایی کلی بهینه کنید.

آموزش سئوی سایت وردپرس

هر چه به صورت تکمیلتر از این افزونهها استفاده شود سئو وردپرس بهتر انجام میگیرد و به تبع آن کسب و کاری پر رونق تر را میتوانید در فضای اینترنت برای خود دست و پا کنید. برای موفقیت در کسب و کار، باید وب سایت بهتر، سریعتر و قوی تر از افرادی داشته باشید که کارهای مشابه شما را می فروشند یا خدمات شبیه شما را ارائه می دهند. یواست سئو می تواند عبارات کلیدی مرتبط، مترادف عبارات کلیدی و شکل های مختلف کلمات کلیدی شما را تشخیص دهد. یواست انجام کارهایی مانند کنترل عناوین و توضیحات متا، تنظیم کلمات کلیدی مورد نظر و پیگیری تعداد دفعات استفاده از آنها، مدیریت نقشه های سایت و موارد دیگر را برای شما آسان می کند. اگر متای توضیحات را خالی بگذارید خود موتور جستجو در هنگام جستجو متنی از صفحه را که شامل عبارت جستجو بوده را انتخاب کرده و کلمات جستجو شده را پر رنگتر نشان می دهد. این کار به شما این فرصت را می دهد که آن را به طور کامل بهینه کنید. همچنین به شما کمک می کند تا فرصت های بهینه سازی را پیدا کنید، مانند پیدا کردن محتوای بدون لینک در سایت که اغلب کاری دشوار است.

سئو وردپرس

زمانی که با یک سایت وردپرس میزبان کار می کنید، افزونه یواست سئو یکی از با ارزش ترین ابزارهایی است که می توانید داشته باشید. به این ترتیب تصاویر همزمان با اسکرول کاربر لود میشوند و کاربر در همان ابتدای ورود به صفحه منتظر لود شدن صفحه نمیماند. برای این مهم باید از قسمت پیش نمایش قالب، انواع دستگاه ها را بررسی و نحوه قرار گیری آیتم ها و تصاویر و هر عنصری را در صفحات و برکه ها بررسی کنید تا از در دسترس بودن فروشگاه تان برای مخطابین و مشتریان تان اطمینان حاصل کنید. برای مثال منوی بالای سایت در صفحه نمایش های بزرگ قابل مشاهده است اما در صفحه نمایش موبایل به صورت منو کشویی نشان داده میشود. خود گوگل البته سایت شما را کاوش میکند، مگر اینکه نخواهید گوگل این کار را انجام دهد، برای مسدود کردن گوگل و دسترسی خزنده و روبات گوگل به سایت، باید از فایل روبات سایت Robot.txt استفاده کنید. این آموزش سئو هم البته روی Yoast SEO نیز استوار است و بخشهایی از سئوی درون سایت را همیشه باید با یک افزونه سئو انجام دهید که اینجا تصمیم گرفتیم از یوست سئو استفاده کنیم. هشدار: فعال کردن کوچکسازی در برخی موارد میتواند منجر به از هم گسیختگی ویژگیها شود.

مشاوره سئو وردپرس

در واقع یواست جامع ترین افزونه وردپرس مرتبط با سئو است که می توانید درخواست کنید و از همه بهتر این که، رایگان است! هدف اصلی یواست، استفاراحت از سئو برای همه افراد است. آموزش رایگان یواست سئو شامل همه نکاتی می شود که برای مدیریت سئوی سایت خود نیاز دارید. در واقع شانس شما را برای به دست آوردن نتایج مثبت افزایش می دهد! در غیر این صورت سایت دچار مشکل جدی خواهد شد و نتایج دلخواه را به دست نمیآورد. همانطور که گفتیم وردپرس تماما با سئو همراه شده و هر قالبی که روی آن دست بگذارید از پیوندهای ریزه میزه پشتیبانی میکند و آن را نمایش میدهد. سئو سایت همیشه مورد توجه است و گوگل بر اساس آن وب سایت شما را به کاربران خود پیشنهاد میدهد. به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا، وردپرس یک سیستم بسیار خوب و بهینه شده است و کار را بسیار بهتر از دیگر سیستمهای مدیریت محتوا انجام میدهد. وردپرس دارای افزونههای مختلفی مانند افزونه yoast است که باعث میشود تا بهینه سازی سایت به بهترین نحو صورت گیرد.