سفارش تبلیغ
صبا ویژن

alfablog

صفحه خانگی پارسی یار درباره

سایت بورس و معرفی شرکت های سرمایه گذاری

    نظر

10 سایت کاربردی بورس برای فعالان بازار سرمایه

بازار بورس ایران در اتقاق گفتگو همواره در طول بیش از 5 دهه از فعالیت خود از دیدگاه های کارشناسی، نقدهای منصفانه و نظرات مدیران و کارشناسان بهره مند شده است. با ثبتنام در این سایت میتوانید به اتاقهای گفتگو معاملهگران راه پیدا کنید و از نظرات و ایدههای دیگران نیز برای کسب سود بیشتر بهرهمند شوید. در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاریخهای معینی هستید، و یا تجزیه و تحلیل گستردهتری مورد نیاز شماست، میتوانید حساب کاربری خود را ارتقا دهید. اگر به دنبال استفاده از قدرتمندترین سایت تحلیل تکنیکال بورس ایران هستید، MyfxBook یکی از بهترین گزینههاست. تریدینگ ویو یکی از سایت های تحلیل تکنیکال است که بهترین اطلاعات را در مورد نمودارهای هر سهم در اختیار کاربران میگذارد. در ضمن شاخصهای تکنیکال را بشناسید و یاد بگیرید که چطور از اطلاعات و دانش خود در این بازار استفاده کنید. در این راهنما 7 مورد از بهترین سایتهای تحلیل تکنیکال بورس را معرفی میکنیم. در ضمن در صورتی که شرکت مشاور سرمایه­ گذاری ایرانیان تحلیل فارابی یا کارکنان آن در خرید، فروش یا ارائه مشاوره در خصوص سهمی ذی­ نفع باشند؛ گزارش آن­ را افشا خواهند نمود.

سایت بورس

در ضمن کاربران، این سایت بورس را یکی از ایدهآلترین سایت های تحلیل تکنیکال در سرمایهگذاریهای روزمره میدانند. یکی از ویژگی های این بخش مطرح نمودن چند سوال در قالب یک پرسش است که البته از سوی کارشناسان مشاور سرمایه گذاری ایرانیان تحلیل فارابی پاسخ داده می شود. 2) سبد گردانی : (Portfolio Management) شرکت های مشاور سرمایه­ گذاری دارای مجوز سبدگردانی، از طرف سرمایه­ گذاران حقیقی و حقوقی، مدیریت سرمایه آن ها را به طور اختصاصی در اختیار می­ گیرند. به طور کلی این سایت، کاربردیترین اطلاعات را به سرمایهگذاران منتقل میکند. نمودار سهمهای رایگان را در همین سایت تحلیل تکنیکال میتوان مشاهده کرد. این سایت تحلیل تکنیکال بورس یک کارگزار آنلاین است که بهترین خدمات را در اختیار کاربران خود قرار میدهد. برای استفاده از این سایت تحلیل، کافی است حساب معاملاتی خود را تامین کنید. استاک نیز یکی از سایت های تحلیل تکنیکال پرکاربرد است که برای معاملهگران ساده، بیشترین خدمات را در نظر دارد.

 

مقایسه شرکت های مشاوره سرمایه گذاری فعال در بازار بورس ایران

برخی افراد نیز اهل ریسک و از تمام زوایای سرمایهگذاری در بورس باخبر هستند. برخی دیگر از شرکتها تمرکزشان بر تحلیل بنیادی و تکنیکال صنایع و شرکتها است. شرکت مشاور سرمایه­گ ذاری مدبران هما در سال 1393 مجوز رسمی فعالیت خود را در زمینه شرکت مشاوره سرمایه­ گذاری و سبدگردانی از سازمان بورس و اوراق بهادار تهران را دریافت کرد. ارائه خدمات گزارش دهی آنلاین در زمینه اوراق سرمایه گذاری شده، بازدهی هر یک و بازدهی کل سبد، دریافت سود سهام پرداختی به وسیله شرکت هاس سرمایه گذاری شده به نیابت از مشتریان و حضور در مجامع شرکت ها به نیابت از مشتریان از سرویس های ویژه شرکت مشاوره سرمایه گذاری تامین سرمایه نوین در قسمت سبدگردانی می باشد. مدیر عامل شرکتی در زمینه ارائه خدمات مالیاتی فعالیت می کند درخواست مشاوره ای جهت افزایش سود شرکت را از مجموعه دارد. به عنوان مثال مشاور اقتصادی در چه زمینه هایی به شما کمک می کند؟ برای آغاز روند مشاوره باید مشخص شود فرد چه سرمایهای در اختیار دارد. مشاوران سرمایه گذاری چه کسانی هستند؟ برای رقابت در بازار معاملاتی با استراتژی های سرمایه گذاری، باید روی آنچه می دانید سرمایه گذاری کنید.

شرکت مشاوره سرمایه گذاری

این جلسات به نوعی اصلاحات در روش معاملاتی شما است. ما فقط ابزار معاملاتی که مورد نظر شما هستند را مورد بررسی قرار می دهیم و در کنار شما تحلیل هایی را روی این ابزار انجام می دهیم. مهمترین قسمت مشاوره ما همین دسته آخر است. اولویت بندی پیشنهادات یکی از کلیدی ترین وظایف ما به عنوان مرکز مشاوره اقتصادی در جایگاه مشاور اقتصادی شماست. هر سوال و یا موردی بود، از قسمت نظرات با کارشناسان ما در میان بگزارید تا پاسخ سوال شما داده شود. در این جلسات پیشنهادهایی به شما داده می شود و این شما هستید که باید تصمیم گیری خود را انجام دهید. با جلسه و صحبت های که با این شخص داشتیم و همچنین بررسی بازار های سرمایه گذاری در آن زمان راهکار متناسب با سطح ریسک پذیری آن فرد به گونه ای که بیشترین بازدهی را داشته باشد به ایشان ارائه شد. تمام سهامداران بورس و اوراق بهادار نیازمند مشاوره سرمایه گذاری هستند؛ مشاورهای که از جانب کارشناسان حوزه بورس ارائه شود. یعنی نمیشود سهام خرید و از گزند ریسک در امان ماند