سفارش تبلیغ
صبا ویژن

alfablog

صفحه خانگی پارسی یار درباره

سهام پالایش و دارایکم رشد 10000درصدی را دنبال کردند!

    نظر

پالایش چیست سهام پالایش آیا کاربرد دارد؟

به گزارش خبرگزاری مهر پالایش به نقل از بورس انرژی، رینگ داخلی این بورس، امروز (چهارشنبه، 10 دیماه) شاهد عرضه کالاهای آیزوریسایکل عمده پالایش نفت شیراز، پنتان پلاس پتروشیمی پارس، حلال 402 پالایش نفت تبریز، ریفورمیت و هیدروکربن سنگین پتروشیمی بوعلی سینا، نفتای سبک پالایش نفت تهران و نیتروژن مایع پتروشیمی مبین است و حلال 402 پالایش نفت اصفهان و رافینت شرکت پتروشیمی نوری در رینگ بینالملل عرضه میشود. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بورس انرژی، رینگ داخلی این بورس، امروز (چهارشنبه، دوم تیرماه) شاهد عرضه کالاهای اکستراکت سبک و سنگین شرکت نفت ایرانول، آیزوریسایکل پالایش نفت تهران، آیزوریسایکل، آیزوفید، بلندینگ نفتا حلال 410 و نفتای سنگین تصفیه نشده و حلال 404 پالایش نفت شیراز، پنتان پلاس پتروشیمی پارس، ریفورمیت پتروشیمی بوعلی سینا، میعانات گازی پالایش گاز خانگیران، میعانات گازی مجتمع گازی پارسجنوبی و هیدروکربن سنگین پتروشیمی بوعلی سیناست و برش سنگین حاصل از پالایشگاه نفت و پتروشیمی به جز بنزین و گازوئیل پتروشیمی بیستون، برش سنگین و رافینت شرکت پتروشیمی نوری، حلال 402 پالایش نفت اصفهان، حلال 402 پالایش نفت کرمانشاه، حلال 402 شرکت نفت ستاره خلیجفارس، رافینیت، ریفورمیت و هیدروکربن سنگین پتروشیمی بوعلی سینا در رینگ بینالملل عرضه میشود.

دارایکم 

ارزش پالایشی دارایکم در بورس امروز دوشنبه 15 دی 99 را در ادامه خبر راهبرد معاصر بخوانید. در ادامه برای اطلاع از ارزش سهام پالایشی یکم امروز چهارشنبه 30 مهر 99 و اطلاع از نکات مهم در خصوص شرکت پالایش یکم یا دارا دوم ( ای تی اف ETF دوم ) در بازار بورس به جدول زیر توجه بفرمایید. شرکت پالایش نفت بندرعباس اعلام کرد به دنبال شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزایش سرمایه شبندر در بورس از محل تجدید ارزیابی ، این شرکت قصد افزایش سرمایه را ندارد. کارشناس بازار سرمایه گفت: با اعمال 3 تصمیم سازمان بورس در مورد صندوق دارایکم و پالایش یکم و بهبود شرایط بازارسرمایه ، قیمت فعلی دو صندوق ETF دولتی به ارزش خالص دارایی NAV نزدیک خواهد شد. واحدهای پالایش یکم امروز 18 اسفند ماه مثبت معامله شد و با 5.02 درصد افزایش قیمت مواجه شدند و تا امروز 12 درصد ضرر برای خریداران اولیه این واحدها به همراه داشته است. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش 6.65 درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته 8 هزار و 949 تومان معامله شد. در خصوص ارزش سهام پالایشی یکم امروز 30 مهر 99 باید اشاره کنیم که نماد های پالایشی هم امروز به مانند کلیت بازار ابتدا با تقاضا مواجه شدند و همگی آن ها در محدوده های مثبت معامله می شدند اما به مرور عرضه در نماد های این گروه هم افزایش پیدا کرد و همه نماد های این گروه تا محدوده صف فروش عقب رفتند.

افزایش سرمایه

نوسان : راه های بسیاری برای اندازه گیری نوسانات وجود دارد و مثل دیگر شاخص ها، افزایش سرمایه یا پایین آمدن نوسانات می تواند باعث تغییرات در بازار سهام گردد. در ساعت 7:40 صبح هر روز کاری بورس ( روزهای شنبه الی چهارشنبه ) معرفی سهام جهت نوسان گیری روزانه در این بخش انجام می گردد . در صورتی که تمایل به سود روزانه از خرید و فروش سهام دارید مطالب این صفحه برای شما می باشد. 2 امروز می فروشند،سود کاربران ویژه سایت 4 درصد در همان روز می شود.روزانه با توجه به وضعیت بازار ، چند سهم جهت نوسانگیری روزانه معرفی و کاربران ویژه سایت از آن ها استفاده و سود می برند.تحلیلگران ما هیچ تعصبی به هیچ سهمی ندارند،فقط و فقط می خواهیم همگی باهم سود کنیم،ان شاالله. ورودی برای ایجاد سیگنال می تواند وقتی باشد که فعالیت معامله به بالاتر یا پایین تر از میانگین عبور کند. برخورد با میانگین متحرک : بیشتر سرمایه گذاران حرکت میانگین های متحرک 50 و 200 روزه را می بینند. دیده شده است که افرادی، سرمایه گذاران را تشویق به خرید مجدد سهم در ضررها می کنند که در نتیجه سرمایه شما با ریسک بسیار بالایی همراه خواهد شد و این کار هم اصطلاحا میانگین کم کردن گفته می شود.

علت افزایش قیمت دلار

 

سرمایه گذاران و معامله گران در طول روز با حجم بسیار زیادی از اطلاعات مواجه اند و آن ها باید از بین این حجم عظیم اطلاعات تصمیم درست و نهایی را اتخاذ کنند. سرمایه گذار دیگری گفت علت افزایش قیمت دلار که از طریق بررسی های بنیادی برای خرید و فروش سهم اقدام می کند را در نظر بگیرید، این فرد با بررسی بنیادی سهم شرکت در نهایت نتیجه می گیرد که آیا قیمت فعلی سهم نسبت به قیمتی که باید این شرکت داشته باشد، پایین تر یا بالاتر از حال حاضر آن سهم است. بسیاری از معامله گران خبره معتقدند که یکی از مهم ترین بخش های برنامه ریزی معاملات، مدیریت مالی به وسیله شخص سرمایه گذار است و حتی از اقدام به معامله با شرکت های بزرگ هم اهمیت بیشتری دارد. یکی از حائز اهمیت ترین مشکلات این افراد، ناتوانی از یافتن راه خروج بعد از ورود از طریق خبر است. حد ضرر و حد سود مناسبی داشته باشد : نکته مهم اینجاست که باید از معاملات اشتباه با کم ترین ضرر خارج شوید. زمان مشخص داشته باشد : سیگنال خرید سهامی که در چند روز گذشته در قیمت مشخص اعلام شده است هیچ گاه اعتبار چندانی وجود ندارد که سرمایه گذار همان سیگنال خرید سهام اعلام شده در همان قیمت مشخص را چند روز بعد بخرد و انتظار کسب سود هم داشته باشد.