سفارش تبلیغ
صبا ویژن

alfablog

صفحه خانگی پارسی یار درباره

افزایش سرمایه با ارز نیما!

افزایش سرمایه

نقطه ابهام در این زمینه این است که چرا با وجود سیگنال های فراوانی که روزانه در اختیار کاربران قرار می گیرد تا عموم از آن ها برای افزایش سرمایه شستا خود استفاده کنند و اتفاقا در نظر اولیه کاملا درست به نظر می آید، ولی سرمایه گذارانی هستند که با توجه به این سیگنال ها باز هم سرمایه شان رشد چندان زیادی نمی کند؟ اکثرا یافتن یک سهم خوب برای خرید کاری خیلی آسان نیست، به شکلی که شما با بسیاری از سهم ها مواجهید که هر کدام از آنها شرایط خود را دارند، در این بین شما می توانید به سایت ها و مراجع معتبری اطمینان کنید که سهم هایی با شرایط مناسب را معرفی می نمایند و خود نیز تحلیلی از آن بیان می کنند و سطوح گوناگون حمایتی و مقاومتی و نقطه ورود و خروج مناسب را بیان می کنند که البته باید این نکته را در نظر داشت که این تحلیل ها تا زمانی ارزشمند است که بازار همان روال قبل را دنبال کنند و حتما می بایست طبق شرایط گوناگون خود نیز شرایط سهم را بررسی نمایید و با استراتژی و نوع سبد خود برای خرید سهم اقدام کنید.

افزایش سرمایه در یک ثانیه

اگر شما خود یک تحلیلگر باشید و دوره آموزش بورس را بگذرانید، بررسی زمان ورود به سهام و خرید برایتان کار راحتی خواهد بود. به عنوان مثال، فروش در یک ماه خاص و خارج شدن از سهم که می تواند در تعیین این که آیا استراتژی در نیمه قوی یا ضعیف سال فعالیت میکند، کمک شایانی نماید. افزایش حجم معاملات : حجم غیر معمول بالا معمولا بیانگر یک حرکت جدید در بازار بورس می باشد. اگه از سال 83 تا امروز فعالیت نداشتین با کارگزاری تون تماس بگیرید تا کد بورسی شما رو فعال کنن در غیر ان صورت به فعالیت خودتون ادامه بدین. شما میتوانید با ثبت نام در کارگزاری گنجینه سپهر به عنوان یک کارگزاری معتبر و نام آشنا، فعالیت خود را در بورس آغاز کنید. با استفاده از آموزشهایی که در بورسینس خواندهاید این خرید را انجام دهید و پس از خرید، روند قیمتی سهم را بررسی کنید. اگر این نسبت کم تر از یک سوم بود، مطمئن باشید که از هر استراتژی ای در بازار استفاده کنید، ضرر خواهید کرد. یک سرمایه گذار موفق باید بتواند سرمایه خود را مدیریت نماید و بر اصل پول خود و اصول مدیریت سرمایه تسلط داشته باشد. باسلام.توضیحات بسیارکامل بدو تشکر .فقط لطفا راهنمایی کنید که در پنل شخصیم به چه صورت به حساب گارگزاری پول واریز کنم .؟

ارز نیما

تمام متقاضیان و عرضه کنندگان قادر هستند با مراجعه به این سامانه ارز نیما مورد نیاز خود را تهیه نموده و اقدام به انجام معامله نمایند. متقاضیان خرید ارز مجبور بودند پیش از این برای تامین ارز مورد نیاز خود به بانک مرکزی مراجعه کنند. تمام صرافی هایی که ارز نیمایی در اختیار تاجران و بازرگانان قرار می دهند، باید معاملات روزانه خود را در این سامانه ثبت کنند. 4. سیاست گذاران که بر اساس پیشبینی منابع و مصارف، نرخ، دامنهی آزادی نرخ، اولویتها و سقف مصارف را از طریق سامانه کنترل میکند. سامانه نیما با اتصال به سامانه جامع تجارت بین جریان کالا، جریان ارز ارتباط ایجاد میکند. یکی از اصلی ترین و خاصترین ویژگی هایی که میتوانیم برای سامانه نیما جهت خرید و فروش دلار نیما بیان کنیم، امنیت در انجام معامله با این سامانه است. شیوهی دیگر، تأمین ارز غیر بانکی است که در آن سیستم بانکی دخالت ندارد و صرافیها بهعنوان مهرهی اصلی در تبادل پول ایفای نقش میکنند. بر همین اساس از ماه گذشته سیاستهای تازهای برای اصلاح ارز ترجیحی و نظام یارانهای تدوین و به اجرا درآمد و این سیاست و برنامههای اجرایی آن همچنان ادامه دارد.

ارز نیما رشد 10000 درصد! تجربه کرد.

 

درواقع از سال 1397 و به دنبال ایجاد شرایط خاص در کشور به دلیل بازگشت تحریمهای اقتصادی علیه ایران، بانک مرکزی برای ایجاد فرایندهای لازم به منظور تأمین و تخصیص به موقع منابع و مصارف ارزی، به ایجاد سامانهها و بسترها از جمله سامانه یکپارچه نظام معاملات ارزی(نیما) اقدام کرد. تا با دقت بیشتری ارز مورد نیاز را در اختیار فعالان اقتصادی قرار دهند. بلکه آنها با مراجعه به سامانه ارز نیما به راحتی و بدون واسطه ارز مورد نیاز خود را تامین می کنند. این اقدام منجر شده است تا دانشجویان بدون افزایش هزینه های خود بتوانند به راحتی در کشورهای دیگر ادامه تحصیل دهند. به همین دلیل لازم است پیش از اقدام به خرید ارز مورد نظر، ابتدا میزان عرضه و تقاضای آن ارز را در سامانه مورد بررسی قرار دهید. این افراد با در نظر گرفتن میزان عرضه و تقاضا و فاکتورهای دیگر، اقدام به قیمت گذاری نرخ ارز نیما می نمایند. رییس کل بانک مرکزی تاکید کرد: نرخ نیمایی حذف نمیشود و الان قیمت آن به ارز حوالهای آزاد نزدیک است.

قیمت ارز نیما

جدایی نیما از استانبول

 

جالب است که بدانید مهم ترین ویژگی این سامانه وجود امنیت بالای آن در هنگام معاملات است،  قیمت ارز نیما به این صورت که کسانی که قصد خرید و فروش ارز را دارند و هم چنین عرضه کنندگان و تقاضا کنندگان ارزی می تواند به آسانی درخواست های خرید یا فروش خود را به صورت آنلاین ثبت کنند و هم چنین معامله ی آن ها به صورت صرافی های مجاز موجود در نیما انجام می شود. بانک مرکزی یک قانونی را در این زمینه به تصویب رسانده است که مطابق با آن بانک ها میتواند بعد از گرفتن تعهد از وارد کننده کالا (بازرگان) و تشکیل پرونده، درخواست ارزی، وارد کننده را به صورت حواله در سامانه نیما ثبت کرده و سفارش وارد کننده را از طریق صرافی های موجود در سامانه انجام دهند. هم چنین می توانند بعد از تشکیل پرونده و گرفتن تعهد از واردکنندگان کالا نسبت به ثبت درخواست ارز به صورت حواله در سامانه نیما و هم چنین حواله ارز از طریق صرافی ها اقدامات لازم و مهم را انجام بدهند. جالب است که بدانید نرخ ارز نیمایی در سال 98، 13 هزار و 537 تومان ثبت شده که نسبت به چند روز قبل کاهش یافته ولی با این حال آخرین رقم بهای دلار در صرافی ملی 14 هزار و 800 تومان ثبت شده بود.