سفارش تبلیغ
صبا ویژن

alfablog

صفحه خانگی پارسی یار درباره

شرکت های اجاره دهنده بیلبورد مشهد

شرکت های اجاره دهنده بیلبورد مشهد

بیلبورد یا بیلبورد (مصوب فرهنگستان زبان [1])، رزرو تابلو در مشهد بزرگی است که محل مناسبی برای درج آگهی در اختیار دولت، صنعت گران و عرضه کنندگان کالا قرار می دهد. به طور کلی به هر فضای بیرونی اطلاق می شود که در آن امکان نصب تبلیغات وجود داشته باشد. بیلبورد تبیلغاتی مشهد : اما این روزها بیشتر به معنای پانل های بسیار بزرگ و نورانی است که روی پایه های بلند قرار می گیرند و از فواصل دور دیده می شوند.

تعرفه تبلیغات تلویزیون شهری مشهد

امروزه بیلبوردها مجموعه ای از تصاویر بزرگ هستند. برخی از آنها خنده دار، برخی کمی عجیب و غریب و گاهی کنایه آمیز هستند. شرکت تبلیغات محیطی مشهد اما در حال حاضر بیلبوردها محبوبیت بیشتری دارند و در ذهن کسانی می مانند که از ایده جدیدی استفاده کرده اند. به عنوان بیننده، می‌توانیم دیدگاه‌های متفاوتی در مورد هر آگهی داشته باشیم. اما نمی توان منکر این واقعیت شد که بیلبوردها نمادی از جریان مداوم زندگی هستند.

پیشینه پرچم به اولین تمدن ها برمی گردد و در تاریخ مصر باستان به ستون های ابلیسک سنگی برمی خوریم که ستون هایی چهار وجهی با بالای هرمی شکل هستند و از یک تکه سنگ ساخته شده اند. این ستون‌ها نه تنها تزئینی بودند، بلکه برای ترویج دین مصریان باستان استفاده می‌شدند و بر روی آن‌ها سخنان و دعاهای مذهبی مختلفی حک می‌شد. همچنین ابلیسک هایی وجود دارد که قوانین مهم کشور روی آنها نوشته شده و در معرض دید عموم قرار می گیرد. اگرچه محتوای این ستون‌ها محدود به امور مذهبی و سیاسی بود، اما بی‌تردید در تعریف امروزی تبلیغ گنجانده شده است.

تبلیغات محیطی شهرداری مشهد

اولین گام ها برای تبلیغات در سال 1450، بیلبورد مشهد زمانی که یوهانس گوتنبرگ ماشین چاپ قابل حمل را اختراع کرد، تبلیغات به شکل کنونی آن با انتشار دستی به عموم معرفی شد. در سال 1796 با تکمیل روش های لیتوگرافی اولین پوستر مصور ساخته شد. با گذشت زمان، مردم به دنبال مکان‌های مناسب برای قرار دادن تبلیغات خود بودند تا بیشترین ترافیک و بیشترین تأثیر را در یک دوره زمانی معین داشته باشند. به این ترتیب ستون ها و باکس های مخصوص درج آگهی ها در نقاط پرتردد شهرها نصب شد.

استرابورد مشهد

برای اولین بار، تبلیغات کنار جاده ای توسط تجار و مشاغل محلی آمریکایی استفاده شد. روی دیوارها و حصارها تابلوها و تابلوها حک می‌کردند یا روی تیرهای تلگراف، دیوارها و هر جای دیگری که ممکن بود پوستر می‌چسبانند. در نیویورک در سال 1835، اولین پوستر بسیار بزرگ در فضای باز نصب شد. این پوستر 15 متر مربعی توسط جرد بل برای تبلیغ سیرک چاپ شده است.