سفارش تبلیغ
صبا ویژن

alfablog

صفحه خانگی پارسی یار درباره

رزرو تابلو در مشهد

رزرو تابلو در مشهد

در سال 1900 اتفاق بزرگی در صنعت بیلبورد افتاد. مشهد بیلبورد صنایع و شرکت های بزرگ به طور گسترده از بیلبوردها برای تبلیغ محصولات خود در بازارهای داخلی استفاده می کردند و تصاویر بزرگ و قدرتمندی از خمیر دندان و صابون به همراه انواع مواد غذایی و نوشیدنی بر روی بیلبوردها به چشم می خورد. بیلبورد حرم مشهد در زمان جنگ، تبلیغات بیلبورد بر بسیج نیروها و دفاع از کشور و شعارهای میهن پرستانه متمرکز بود و در زمان صلح، تمرکز بر بهبود سبک زندگی و تبلیغ بیلبورد مشهد ترویج آخرین پیشرفت های صنعتی بود.

 

شرکت تبلیغات محیطی مشهد

در ایران اما تعیین زمان و مکان نصب اولین بیلبورد کار ساده ای نیست. ما بسیار می دانیم که صنعت چاپ از دوره صفویه به ایران راه یافت و این اولین روزنامه وقایع الافقامانیه است که در سال 1267 شروع به چاپ آگهی کرد. همچنین از اخبار و متون می توان دریافت که در زمان قاجاریه. ، در شهرهای بزرگ روزنامه های تبلیغاتی به نام آگهی وجود داشت، اما به دلیل کم سواد بودن، آگهی ها در کنار هم با حضور جرهیان پخش می شد. از زمانی که اولین پوسترها در ایران چاپ شد، می توان تخمین خوبی از زمان ظهور بیلبوردها در ایران داشت. اولین پوسترها در ایران در حدود سال 1307 هجری قمری چاپ شد. دو تن از مهاجران ارمنی به نام های مشق و ناپلئون سروری اولین پوسترهای فیلم را در ایران طراحی کردند. به طور کلی باید گفت که تاریخچه بیلبوردهای تبلیغاتی در ایران را باید بعد از سال 1307 دانست. پس از سال 1928. مسلماً این اختلاف بیش از نود ساله که بین ظاهر بیلبورد در غرب و ایران دیده می شود، ارتباط قوی با مسئله تأخیر در صنعتی شدن جامعه ایران دارد که از حوصله آن خارج است. بحث.

 

بیلبورد مشهد

با ظهور فناوری دیجیتال، تابلوهای دست نویس و نقاشی شده جای خود را به نسخه های تصویر دیجیتالی داده اند که بر روی هر سطح ممکن چاپ و نصب می شوند. این تصاویر همه جا هستند. بدنه اتوبوس ها، کیوسک ها، سردر مغازه ها، بدنه تاکسی ها، فروشگاه های بزرگ و فرودگاه ها نمونه هایی از مکان هایی هستند که این تصاویر را می توان دید.

بیلبورد تبیلغاتی مشهد

بشر از تمدن های اولیه تا امروز از بیلبوردها - در هر شکل و اندازه ای - به امید یافتن بازاری برای کالاهای مادی و معنوی خود بهره برده است و این کار بسیاری از جنبه های زندگی را بهبود بخشیده است. آنها به یکی از محبوب ترین وسایل ارتباطی تبدیل شده اند. به گفته یکی از کارشناسان دلیل این محبوبیت یا به خاطر مخاطب زیاد و قیمت مناسب آن است و یا اینکه امروزه مردم بیشتر وقت خود را در ماشین و خیابان می گذرانند. در هر صورت بیلبوردها باقی خواهند ماند.