سفارش تبلیغ
صبا ویژن

alfablog

صفحه خانگی پارسی یار درباره

بیلبورد حرم مشهد

بیلبورد حرم مشهد

در بسیاری از کشورها، تابلوهای اعلانات به مردم کمک می کنند جایی برای خوردن، خواب یا گاز پیدا کنند. به خصوص در جایی مانند آمریکا، با بزرگراه های زیاد و مسافت های طولانی و خالی از سکنه بین شهری، چنین تابلوهایی برای مسافر کنجکاو و خسته موهبت است.اجاره بیلبورد مشهد :

از طرفی بیلبوردها به بسیاری از شرکت ها و صاحبان صنایع مختلف کمک می کند و وجود این بیلبورد های مشهد برای شرکت ها و کسب و کارهای جدیدی که نمی توانند هزینه تبلیغات تلویزیونی را پرداخت کنند بسیار مفید است. در مقایسه با هزینه تبلیغات تلویزیونی و رادیویی و عملکرد کم تبلیغات مجلات و روزنامه ها، تبلیغات بیلبورد مشهد و بیلبوردها می توانند با هزینه کمتر بیشترین مخاطب را داشته باشند. تعرفه بیلبورد مشهد بهترین ابزار برندسازی برای شرکت ها و حتی برندسازی شخصی هستند. روزانه میلیون ها نفر از بزرگراه های اصلی تهران تردد می کنند و این میزان بازدید برای رزرو بیلبورد بسیار مهم است.

تعرفه بیلبورد تبلیغاتی اطراف حرم مشهد

بیلبورد یک مجله هفتگی آمریکایی است که به صنعت موسیقی اختصاص دارد. این هفته نامه یکی از رسانه های مورد اعتماد در صنعت سرگرمی و همچنین نشریه رسمی تجاری صنعت موسیقی به شمار می رود.

بیلبورد، به طور خاص، به عنوان یک منبع خبره و بی طرف اطلاعات در مورد صنعت موسیقی در مقابل سایر منابعی که سوگیری قابل توجهی دارند، شناخته می شود. این مجله چندین نمودار موسیقی هفتگی معتبر دارد که محبوب ترین آهنگ ها و آلبوم ها را در دسته های مختلف دنبال می کند.

در میان دو نمودار مهم تر، نمودار Billboard Hot 100 100 آهنگ برتر را بدون در نظر گرفتن ژانر رتبه بندی می کند. معیار این نمودار برای رتبه بندی آهنگ ها در ایالات متحده اغلب بر اساس فروش فیزیکی، فروش دیجیتال و پخش رادیویی است، اگرچه بیلبورد 200 بر این اساس نموداری است که فروش آلبوم را بررسی می کند.

نمودارهای بیلبورد

در 4 ژانویه 1936، بیلبورد اولین هیت رژه (لیستی از پرفروش ترین های هفته) و در 20 ژوئیه 1940، اولین نمودار موسیقی محبوب را منتشر کرد. همچنین در سال 1958 شروع به انتشار نمودار Hot 100 کرد که فهرستی از پرفروش‌ترین تک‌آهنگ‌ها و آهنگ‌های پخش‌شده در رادیو را ترکیب می‌کرد.

بیلبورد اکنون هر هفته بیش از 100 نمودار منتشر می کند که محبوب ترین آنها Hot 100، Billboard 200 و Hot 100 Airplay هستند.

تبلیغ بیلبورد مشهد

بیلبورد تمام جنبه های تجارت موسیقی، از فروش رادیو و تلویزیون گرفته تا سی دی، دی وی دی، نوارهای ویدئویی و دانلودهای اینترنتی را پوشش می دهد. اگرچه بیلبورد محتوای موسیقی، اخبار، نقد و بررسی و مقالات تحلیلی متنوعی ارائه می دهد، اما این مجله بیشتر به خاطر نمودارهای موسیقی محبوبش شناخته شده است.

بزرگترین بیلبورد مشهد

از سال 2007، بیلبورد تحت مالکیت شرکت هلندی نیلسن است. مخاطبان این مجله شامل هنرمندان، متخصصان موسیقی و مدیران صنعت سرگرمی و علاقه مندان به موسیقی است.

یکی از تاثیرگذار ترین و مهمترین تبلیغات محیطی، بیلبورد می باشد که نسبت به سایر ابزارهای تبلیغات محیطی بیشترین قدمت را نیز دارد. ارزش این رسانه ناشی از دسترسی به طیف گسترده ای از مخاطبین می باشد که معمولاً در پربازدیدترین و پرترددترین مکان ها قرار دارند، کانون تبلیغات مات با در اختیار داشتن بیش از هفت هزار مترمربع فضای تبلیغات محیطی، به ویژه بیلبورد در استراتژیک ترین نقاط شهر تهران و سایر شهرستانهای ایران، حجم بالایی از مخاطبان را پوشش می دهد. این رسانه یکی از بهترین ابزار برای معرفی محصول و برندینگ بشمار می روند.