سفارش تبلیغ
صبا ویژن

alfablog

صفحه خانگی پارسی یار درباره

بیلبورد تبلیغاتی مشهد

بیلبورد تبلیغاتی مشهد

یکی از موثرترین و مهم ترین تبلیغات محیطی بیلبورد حرم مشهد است که در مقایسه با سایر ابزارهای تعرفه بیلبورد تبلیغاتی اطراف حرم مشهد قدیمی ترین است. ارزش این رسانه ناشی از دسترسی به طیف وسیعی از مخاطبان است که معمولاً در مکان های پربازدید و پرتردد قرار دارند، مرکز تبلیغاتی مات دارای بیش از هفت هزار متر مربع فضای تبلیغاتی دوستدار محیط زیست به ویژه تبلیغ بیلبورد مشهد در بیشترین میزان می باشد. بخش های استراتژیک تهران و سایر شهرهای ایران، حجم زیادی از مخاطبان را پوشش می دهد. این رسانه یکی از بهترین ابزارها برای ارائه محصول و برندسازی است.بزرگترین بیلبورد مشهد :

 

تبلیغات محیطی شامل بیلبوردها، پانل ها، استندها، تلویزیون های شهری، CLB، تبلیغات روی پل های هوایی و مبلمان شهری و غیره می باشد. بیلبورد مهمترین ابزار تبلیغات محیطی است. تبلیغات محیطی تصاویری هستند که در زمان مناسب و در بهترین مکان در برابر بیننده قرار می گیرند و تاثیر غیرقابل انکاری در ذهن مخاطب می گذارند. تبلیغات محیطی معمولاً اولین پیامی است که مشتری بالقوه از یک محصول دریافت می کند، این تبلیغات در مکان هایی تعبیه می شوند که خواه ناخواه در دید بیننده قرار می گیرند، بنابراین نسبت به سایر انواع تبلیغات برتری دارند.

عکس بیلبورد تبلیغاتی مشهد

در بحث تبلیغات، پس از طراحی استراتژی های برندینگ، شعارها، پیام ها، انواع تبلیغات و... که جاه طلبی بالایی دارند، راهبرد اصلی یافتن فضای تبلیغاتی مناسبی است که بتواند محصول یا خدماتی را معرفی کند یا در مورد آن آگاهی ایجاد کند. زیرا اگر تبلیغات با قیمت بالا ساخته شوند اما بستر مناسبی برای نمایش نداشته باشند، تاثیرگذار نخواهند بود. بیلبوردها به دلیل اندازه بزرگ و موقعیت استراتژیک خود به مخاطبان زیادی دسترسی دارند.

 

برای اینکه تبلیغات بیلبورد یک برند اثربخشی مطلوبی داشته باشد، بهتر است از کارشناسان و مشاوران این صنعت برای برنامه ریزی و مدیریت برنامه توسعه یافته استفاده شود. این کارشناسان تعداد، مکان و ابعاد بیلبوردهای تبلیغاتی محیطی هر برند را با تحقیق در مورد برند، مخاطب و با در نظر گرفتن بودجه تعیین شده و همچنین تعداد تکرار (تکرار) و زمان تبلیغات هر بیلبورد را با توجه به تنظیم می کنند. شرایط موجود برای ایجاد بیشترین کارایی و موفقیت برای مشتریان خود.

بیلبودر های تبلیغاتی شهرداری مشهد

تبلیغات بیلبورد بسیار حساس هستند به طوری که مخاطبان در چند ثانیه آن را می بینند و از آن عبور می کنند، بنابراین نام برند، پیام و تصویر این تبلیغات باید واضح، ساده، با حداقل جزئیات و با تصاویر و رنگ های موثر باشد. قادر به انتقال سریع یک پیام کلیدی برای ایجاد یک اثر ماندگار در ذهن مخاطب است. برای این منظور، فعالیت های دپارتمان تبلیغات محیطی معمولاً با حمایت و همفکری کارشناسان گرافیک، هنری و خلاق انجام می شود تا شرایط کاملاً لازم برای حضور بیلبوردهای موفق و مؤثر فراهم شود.

 

استفاده از هر یک از ابزارهای تبلیغات محیطی می تواند منجر به معرفی برند، توسعه محصول و افزایش آگاهی مخاطبان از محصول و همچنین افزایش اثربخشی سایر روش های تبلیغاتی شود. آژانس تبلیغاتی مت فول سرویس، با وجود اینکه توانایی ارائه تمامی این ابزارها را دارد و دارای کارشناسان با تجربه در این زمینه است، می تواند به عنوان بهترین مشاور و پیمانکار تبلیغات محیطی، با توجه به مخاطبان هدف و اهداف بازاریابی، بهترین پیشنهادات را ارائه و تضمین کند. موفقیت هر برند در تبلیغات محیطی دستیابی به اثربخشی کامل است.