سفارش تبلیغ
صبا ویژن

alfablog

صفحه خانگی پارسی یار درباره

اجاره استرابورد در مشهد

اجاره استرابورد در مشهد

در واقع همان بیلبورد تبلیغاتی مشهد است که از دور در خیابان های اصلی، بزرگراه ها و جاده ها دیده می شود. به عبارت دیگر عکس بیلبورد تبلیغاتی مشهد صفحه ای است که روی دیوار نصب می شود و اطلاعات می دهد و پیامی را منتقل می کند. دلیل اصلی جلب توجه رهگذران و رانندگان، اندازه بیش از حد بیلبورد نیست، بلکه پیام و طراحی موجود در آن است که در صورت استفاده به جای بیلبورد می تواند جذاب و موثر باشد. به همین دلیل سرعت انتقال پیام و کیفیت ارسال پیام از نکات مهم در استفاده از بیلبوردها می باشد.

بیلبورد چیست؟ بیلبودر های تبلیغاتی شهرداری مشهد از کجا تهیه کنیم؟

 

بیلبورد یک ابزار رسانه ای و اطلاعاتی است. طبق تعریفی که در لغت نامه ها آمده است، بیلبورد صفحه ای است که بر روی دیوار نصب می شود، مأموریت اطلاع رسانی، اطلاع رسانی و انتقال پیام را دارد. در پایان قرن نوزدهم و آغاز قرن بیستم، نیازهای اجتماعی و فرهنگی، ایجاد چنین ابزاری را ضروری کرد. در نتیجه می توان گفت که بیلبورد آمد تا از کار تبادل اطلاعات در سطح جامعه برای رفع نیازهای جامعه حمایت کند.

اجاره بیلبورد در وکیل آباد مشهد

تاریخچه بیلبورد

اگر به تاریخ نگاه کنیم می بینیم که بین جنگ جهانی اول تا جنگ جهانی دوم، نقش بیلبوردها در تبلیغات جنگ بسیار چشمگیر و قابل توجه بوده است. در آلمان نمی توان نقش بیلبورد را در تبلیغات سیاسی که منجر به ظهور نازی ها شد انکار کرد. در طول جنگ، جدای از رسانه های دیگر مانند رادیو، بیلبوردها نقش مهمی در تحریک و تشویق مردم و ارائه اطلاعات بسیار مؤثر در مورد مسائل مربوط به جنگ داشتند. در کتاب های تاریخ بیلبورد می توانید ببینید که این رسانه در زمان جنگ چه ابزار قدرتمندی بود. پس از جنگ، نقش بیلبوردها در بخش های ساختمانی و اقتصادی. . . دیده می شود و می بینیم که در تبلیغات تجاری و فرهنگی جایگاه خاصی پیدا می کند. بیلبورد اطلاع رسانی می کند، کالا می فروشد، مردم را به مشارکت در مسائل اجتماعی تشویق می کند. بیلبوردها آثار پوسیده ای هستند، اما برخی از آنها با وجود گذرا بودن، ماندگار هستند.

بیلبورد اولین هنر پاپ و اولین هنر بود که به شیوه خاص خود، یعنی بی احتیاطی محض و ابتذال محض، به مسائل زندگی عادی پرداخت. بیلبورد یک شکل هنری است.

 

به طور کلی، یک بیلبورد دارای 3 بخش مهم است:

 

1. عکس

 

2. شعار

 

3. نام، آرم و اطلاعات تماس

 

مشهد بیلبورد

 بیلبوردها معمولا افقی هستند و در میدان ها، بزرگراه ها، پایانه ها و به طور کلی در محیط های بیرونی دیده می شوند. در گذشته طرح اولیه توسط هنرمندان روی پارچه اجرا می شد و به سطح بیلبورد چسبانده می شد. اما امروز اجرای طرح بیلبورد به کلی تغییر کرده است. باید دانست که تبلیغات بیلبوردی محصولی بسیار مفید در ادامه تبلیغات قبلی است. در مورد محصولاتی که برای اولین بار معرفی می شوند، بیلبورد به تنهایی نمی تواند ابزار مفیدی باشد. به عبارت دیگر، دیدن یک تبلیغ در بیلبورد باید یادآور تبلیغات قبلی مرتبط با موضوع در تلویزیون، مجلات و غیره برای مخاطب باشد.

 

قبل از شروع طراحی بیلبورد لازم است که اطلاعات طراح در مورد موضوع یا محصول کامل باشد و مشتریان با مخاطب، هدف و پیام کاملاً آشنا و تعریف شده باشند.

 

گاهی اوقات طراح مسئول انتخاب محل نصب بیلبورد خواهد بود. اما در بسیاری از مواقع محل قرارگیری بیلبورد مشخص می شود و با طراح در میان گذاشته می شود. اما در هر صورت طراح باید محل دقیق بیلبورد را بداند. در صورتی که بیلبورد برای مسافران وسایل نقلیه در حال حرکت در نظر گرفته شده باشد، پیام نوشتاری و عناصر بصری باید به گونه ای طراحی شود که علاوه بر جلب سریع توجه مخاطب در هنگام انتقال پیام های بصری و نوشتاری، مشکلی در مسیر ایجاد نکند. حرکت این وسایل نقلیه به معنی.

 

به طور کلی توجه به نکات زیر در طراحی بیلبورد ضروری است:

 

1. آن را ساده و واضح نگه دارید: بیلبوردهای ساده و بی صدا معمولاً موفق تر هستند. همه چیز باید ساده و واضح باشد. رانندگان تنها در عرض 5 تا 10 ثانیه از بیلبورد عبور می کنند، بنابراین پیام باید به سرعت به آنها برسد. بنابراین نیازی نیست که بیلبورد را با توضیحات و عکس های زیاد شلوغ کنید. جمله ای که روی بیلبورد ظاهر می شود باید حداکثر 7 کلمه یا کمتر داشته باشد. فاصله دید کنتاکت های اصلی باید در نظر گرفته شود. زیرا زاویه دید مخاطب نیز برای اثربخشی بیلبورد مهم است.

 

2. روی یک هدف خاص متمرکز باشید: هنگام طراحی یک بیلبورد، نمی توانید یک شعار طولانی بنویسید، اطلاعات زیادی در مورد بسیاری از روش های تماس ارائه دهید و چند عکس را در کادر قرار دهید. تمرکز اصلی باید روی یکی از آنها باشد: یک لوگو، یک آدرس وب سایت، یک شماره تلفن با یک شعار تبلیغاتی.

 

3. از رنگ های متضاد استفاده کنید: رنگ های روشن با کنتراست بالا توجه بیشتری را به خود جلب می کنند. رنگ های ملایم و کم رنگ برای تبلیغات در مجلات مناسب هستند، اما در فضای باز، رنگ های روشن و پررنگ جلب توجه می کنند. رنگ پس زمینه بیلبورد باید ساده باشد و با عکس ها و نوشته ها تداخل نداشته باشد. در برخی موارد ممکن است از رنگ شرکتی شرکت یا محصول در طراحی بیلبورد استفاده شود. در چیدمان کلی بیلبورد وجود فضای خالی جالب نیست، جاهای خالی باید با بزرگنمایی متن و عکس پر شود. .

 

4. فونت و فونت مورد استفاده باید خوانا باشد: برای نوشته های روی بیلبورد، فونت ضخیم و پررنگ با فونت خوانا انتخاب شود. فونت های نازک با فونت های گیج کننده را نمی توان از راه دور خواند. فونت هایی که برای متن انتخاب می شوند باید صاف و بدون اعوجاج باشند و رنگ متن کنتراست بالایی با پس زمینه بیلبورد داشته باشد. بهترین رنگ برای متن، فونت سیاه در زمینه زرد و سفید است. تا حد امکان باید از رنگ های قهوه ای و خاکی پرهیز کرد.

 

 

5. کتیبه ها بزرگ باشند: اندازه کتیبه ها باید بزرگ انتخاب شود تا از دور قابل خواندن باشد تا وقتی راننده به بیلبورد می رسد و از کنار آن می گذرد به پیام تبلیغ فکر کند و تحلیل کند. آی تی. بعد از e