سفارش تبلیغ
صبا ویژن

alfablog

صفحه خانگی پارسی یار درباره

برنامه بدنسازی برای شروع با الفابلاگ

    نظر

برنامه بدنسازی فیتنس و اجزای مختلف آن - مجله الفابلاگ

احتمالا در نگاه اول تعداد ست ها و تکرارها توجه شما را جلب کنند. اما باید توجه داشت که استروئیدهای آنابولیک بسیار ناسالم و با عوارض جانبی و خطرات زیادی همراه هستند. اما شما میتوانید با توجه به عواملی از جمله نقاط ضعف و قوت بدنی، هدف و شرایط بدنی آن را متمایز کنید و شخصی سازی را روی آن انجام دهید. وقتی بافت انبساط پیدا کند شما شاهد افزایش رشد ماهیچههایتان خواهید بود و نیز یک نقل و انتقال مواد معدنی، آمینواسیدها و اکسیژن را به بافت میبینید. قطعا وقتی انسان یک برنامه هدفمند داشته باشد، مسیر خود را بهتر یافته و برای رسیدن به هدف مشخص تلاش بیشتری میکند. بر خلاف بسیاری از مربیان و سایتها، این برنامهها به هیچ وجه از پیش طراحی نشده است و بر اساس نوع بدن شما، ساختار عضلانی، ماهیچهای و استخوان بندی شما، هدف تمرینی شما، تصویر شما و سابقه تمرینی شما طراحی و ارائه خواهد شد. البته باید بین دورههای تمرینی تایم مناسبی را به ریکاوری اختصاص دهید تا عضلات شما بر خلاف تصور تحلیل نروند. این برنامه بدنسازی برای افراد آماتور و نیمه حرفهای پیشنهاد میشود و در کنار برنامه غذایی مناسب و ریکاوری به شما کمک شایانی خواهد کرد. 

خرید برنامه بدنسازی

شما مییتوانید برای خرید برنامه بدنسازی داخل وبسایت الفابلاگ بروید برای پیدا کردن وبسایت الفابلاگ کافی است کلمه الفابلاگ را سرچ کنید.

برنامه بدنسازی

تمرینات هوازی به صورت HIIT پیشنهاد میگردند. پیشنهاد میشود اگر 3 روز در هفته تمرین میکنید، پس از پایان روز سوم، به منظور ریکاوری و بازسازی عضلات یک روز کامل استراحت کنید. 2-خیز برداشتن به جلو با دمبل. برنامه بدنسازی فوتبال هر حرکت موجود در در 3 ست با 6-12 تکرار انجام خواهد شد که در حرکات چند مفصلی سنگین شما برای افزایش قدرت خالص خود با 6 تکرار تمرین خواهید کرد.توجه داشته باشید که در حرکات قدرتی شما باید از وزنه ای استفاده کنید که دقیقا بتوانید با آن 6 تکرار را انجام دهید نه یک تکرار بیشتر! برای انجام دیگر حرکات بصورت غیر مستقیم عضله ذوزنقهای فعالیت میکند و اگر مایل باشید خودتون میتوانید به این برنامه چند حرکت کول اضافه یا از دیگر برنامههای عضله سازی داخل سایت استفاده کنید. 7 از روی تمرین کشتی وتری میآید که اولویت آن این است که در بافت وتری ماهیچهها کشش به وجود آورد این بافت اتصال دهنده ماهیچههای تمام بدن شماست که عاملی است برای کمک به حفظ یکپارچگی ساختار بدن و حمایت از آن است و وقتی در طول روز تمرینات ژیمناستیک و غیره انجام میدهید شوک وارد شده به ماهیچهها را کنترل میکند. 

برنامه بدنسازی رایگان

آلفابلاگ با تنظیم بهترین برنامه  بدنسازی مبتدی، انگیزه این افراد را برای ادامه مسیر تقویت میکند. خوردن غذای مناسب و به مقدار مناسب، مواد مغذی مورد نیازتان را برای بازیابی بدن بعد از تمرینات و رشد و قوی شدن ماهیچههای بدن فراهم میکند. در هر تمرین برای تمام بدن شما ماهیچههایتان فشار وارد میآورد و از یک تمرین ترکیبی که تود? عضلانیتان را تحت کنترل نگه میدارد استفاده میکنید تمرین جداگانهای در آخر به این تمرینات اضافه میشود تا کمک کند که ماهیچههای شما نیروی تازهای بگیرند. برای گرم کردن بدن در ابتدای هر جلسه از تمرینات هوازی سبک و حرکات کششی استفاده کنید.در انتهای تمرین نیز با حرکات کششی خود را سرد کنید. در نتیجه، بهترین روش برای حل این مشکل آن است که از یک برنامه بدنسازی سه سطحی استفاده کنید. 5 اگر قصد دارید در این برنامه فعالیتهایی مثل تمرینات ورزشی، تمرینات تنفسی یا تمرینات دیگر انجام دهید ممکن است با مشکلات متعددی روبرو شوید و شما مجبورید که در این برنامه، هر نوع تمرین دیگری را کنار بگذارید تا فرصت استراحت بیشتری داشته باشید و مطمئن شوید که روش درستی را انتخاب کردهاید.

بهترین برنامه بدنسازی

تمرینات را به صورت یک روز در میان انجام دهید. برای حفظ تعادل میتوانید دستهایتان را به یک تکیهگاه نگه دارید. وزنههای آزاد انتخابی بسیار خوب برای افزایش قدرت مطلق میباشند و در این برنامه به مقدار زیادی از وزنه آزاد استفاده شده است اما یک فوتبالیست به قدرت انفجاری نیز نیاز دارد که اینجا تمرینات پلایومتریک وارد عمل میشوند.در برنامه پیش رو شما میتوانید از طریق انجام حرکات پلایومتریکی که در حرکات پا در نظر گرفته شده است سرعت، پرش و قدرت تسلط خود را در بازی افزایش دهید.برای مهار کردن یار حریف و یا حفظ توپ در شرایط سخت شما همچنین نیازمند یک بالا تنه قوی نیز هستید که شما در این برنامه با تمرینات بالا تنه بسیاری که برای شما طراحی شده است میتوانید یک بالا تنه بسیار قوی برای خود بسازید. در این صورت ، با وجود پیروی از برنامه بدنسازی چربی سوزی به نتیجه مطلوبی دست نخواهید یافت! خیر، از برنامه های تمرینی با هدف چربی سوزی موجود در سایت استفاده کنید. خیر بهتره از برنامه های سبک تر موجود در سایت استفاده کنید. خیر توصیه نمیشه، زیرا تعداد روزهای تمرین این برنامه 5 روز در هفته هست و بدن برای ریکاوری نیاز به استراحت دارد