سفارش تبلیغ
صبا ویژن

alfablog

صفحه خانگی پارسی یار درباره

مخاطب محتوای شما کیست؟

چرا باید تولید محتوا کنیم

تولید محتوای متنی میتواند براساس دستورالعملهای موتورهای جستجو نوشته شود تا زمانی که مخاطب به جستجوی یک عبارت در موتورهای جستجو هست، محتوای شما برای آن نمایش داده شود که به آن محتوای سئو شده گفته میشود. جالب است بدانید که ما کار خاصی در زمینه بک لینک سازی و خرید ریپورتاژ (نسبت به سایر رقبا) انجام ندادهایم، اما با استفاده از تولید محتوای مستمر و لینک سازی داخلی توانستهایم این رتبه را کسب نمائیم. مجموعه ها، افراد، شرکت ها و تیم های زیادی هستند که تیتر تولید محتوا ارزان و باکیفیت را دارند، اما آیا اقدامشان حقیقتاً بر این اصل است که یک محتوا تحت هر شرایطی باید با کیفیت باشد تا بتواند نظر مخاطب را جلب کند؟ همینطور که می دانید متن به معنای قرار گرفتن یکسری کلمات در کنار هم میباشد اما تولید محتوا متنی به این مفهوم است، متنی که مینویسید باید شامل یک پیام باشد تا به مخاطبان منتقل شود. تولید محتوای تصویری در محتواهای متنی هم برای اثربخشی بیشتر متن بر مخاطب ضروری به نظر میرسد. تا اینجا شما خوانندگان را با استفاده از عنوان محتوا، جذب محتوای خود می کنید. ابزارهای دیگه ای هم هستن که می تونن به شما کمک کنن تا بهترین کلمه کلیدی یا همون عبارت کلیدی خودتون رو انتخاب کنید.

تولید محتوا متنی سایت 

اگر چه بهتر است از مدیر سایت منبع اجازه بگیرید و یا منبع را در سایت خود ذکر کنید. شاید این عبارت منتسب به بیل گیتس را بارها شنیده یا مشاهده کردهاید که ” محتوا پادشاه است! حتی میتوانید با گوشی همراه خود به راحتی صدایتان را ضبط کنید و به عنوان محتوا در سایت یا صفحات مجازی خود منتشر کنید. کافیست به جای تعیین کردن نوع محتواها، به این فکر کنید که برای چه پلتفرمی محتوا می خواهید؟ تولید محتوا خلق و ایجاد مجموعهای از اطلاعات است که بهمنظور و هدف خاصی انجام میشود و با شکل و فرم و نوع خاصی از طریق یک کانال خاص منتشر میشود. ترکیب و ادغام محتوا : راهکار دیگری که بعضی از افراد برای تولید محتوا استفاده میکنند، روش ترکیب و ادغام است. اگر میخواهید مخاطبان بسیاری را برای کسب و کار خودتان جذب کنید نباید تمرکز خودتان را فقط برروی تولید محتوا برای سایت قرار بدهید.

گروه تولید محتوا 

از نوشتن محتواهای یکپارچه، بدون داشتن پاراگراف و لیست خودداری کنید. نوشتن یک مقاله سئو شده صرفاً به معنای رعایت نکات سئو نیست. چنین کسب و کاری در حیطه محتوای متنی تخصصی قرار خواهد گرفت برای نوشتن متن در این حوزه باید کارشناس تولید محتوای که در آن رشته تحصیل کرده و همچنین مهارت های لازم برای نوشتن یک متن متناسب را کسب کرده باشد. مجله حضور و غیاب علاوه بر اینکه محتوای با ارزش و غیر کپی در اختیار شما قرار میدهد، اصول سئو را نیز در محتوا نویسی رعایت میکند و از این جهت محتوای تولید شده در نزد گوگل اعتبار بیشتری خواهد داشت و رتبه بهتری کسب خواهد کرد. این روش نیز چندان توصیه نمیشود چرا که ممکن است توسط گوگل جریمه شوید. البته شما هر چیزی را که مینویسید، میتوانید به صورت محتوای صوتی نیز دربیاورید. بنابراین در صورتی که نیاز به محتوای حرفه ای دارید، می توانید با تماس با متخصصان دنیپر در سریع ترین زمان محتوای خود را در هر زمینه ای که دلخواه شما است، تحویل بگیرید. روش آخر و سخت ترین روش این است که به شراغ آموزش تولید محتوا بروید. بهتر است که مطالب خود را با تیترهای H1 تا H6 تقسیمبندی و منظم کنید.

دفتر تولید محتوا

برای وب سایت خود از وبسایت های داخلی استفاده نکنید و محتوای آن ها را کپی نکنید و در صورت لزوم به یک یا دو خط از محتوای ان ها بسنده کنید. از طرف دیگر، گوگل مطالب شما را به عنوان یک محتوای با ارزش در صدر نتایج جستجو قرار میدهد. اما مطمئن شوید که عنوان شما واضح هم است! از این کلمات می توانید به عنوان کلمه کلیدی اصلی مقاله خود استفاده کنید. سعی کنید پاراگراف اول را طوری بنویسید که خوانندگان بعد از خواندن آن، مشتاق باشند بقیه محتوای شما را هم بخوانند. معمولا بصورت عادی اگر بخواهیم به این قضیه نگاهی بیندازیم صاحبان مشاغل و مدیران سایت همیشه به دنبال محتوای با کیفیت هستند تا به کمک آن بتوانند رتبههای خوبی بدست بیاورند. زمانی که مخاطبان وارد سایت شما می شوند میخواهند با کسب و کارتان آشنا شوند اگر هیچ گونه محتوای داخل سایت شما وجود نداشته باشد، مخاطبان نمیتوانند هیچ گونه اطلاعاتی بدست بیاورند. مقالات و نقد و بررسی محصولات نمونههای پرکاربرد از تولید محتوای متنی به شمار میآیند. عکس و فیلم دو نوع محتوای با ارزش به شما میروند که به سرعت در حال گسترش در سطح وب هستند. تولید محتوای یونیک و غیر کپی، بهترین روش تولید محتوا است و گوگل به آن توجه ویژهای دارد.